W nowym spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak biegają razem z parku. Górski skarży się na niepokojący objaw w kolanie, a Cieślak postanawia na smartfonie sprawdzić to w internecie.
Kampania reklamuje ofertę Orange na Kartę, w ramach której za 25 zł na 31 dni ma się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci oraz 15 GB pakietu internetowego.
W poprzedniej reklamie Orange na Kartę Górski i Cieślak odpoczywali na wakacjach. We wcześniejszych rozmawiali z damą z gronostajem oraz z Mikołajem Kopernikiem z obrazu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-swiatlowod-1-gb-s-promocja-ze-smart-wi-fi-box-reklamowana-w-tv-wideo,7171233135147137a ##
Działania reklamowe Orange na Kartę są realizowane m.in. w telewizji i internecie.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.

W pierwszej połowie br. Orange Polska zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 2,2 proc. do 5,53 mld zł oraz 54 mln zł zysku (wobec 110 mln zł rok wcześniej). Z oferowanego przez telekom internetu stacjonarnego korzystało 2,51 mln klientów, o 2,8 proc. więcej niż pół roku wcześniej.










