Spot rozgrywa się w pracowni chemicznej w Paryżu na początku XX wieku. Noblistka, kojarząca się z Marią Skłodowską-Curie, daje szlaban córce za kolejną jedynkę z chemii. Nieoczekiwanie w pracowni pojawia się Robert Górski, który jako kioskarz od kilku lat występuje w reklamach Orange na Kartę. Daje córce smartfon, przekonując, że dzięki niemu może być w kontakcie z rodzicami.
Kampania podkreśla, że w Orange na Kartę za 25 zł można wykupić nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych w kraju przez 31 dni.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-love-z-telewizja-4k-marcin-dorocinski-reklama-orange ##
Poprzednia akcja reklamowa Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego zachęcała do rejestrowania numerów prepaidowych w tej taryfie.
Nowa kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland. Spot wyreżyserował Michał Gazda, produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją - Studio Orka. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.











