Robert Górski pomaga córce Marii Skłodowskiej-Curie w reklamie Orange na Kartę (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza. W nowym spocie pomaga on córce noblistki wzorowanej na Marii Skłodowskiej-Curie. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Lemon, Studio Orka i Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Górski pomaga córce Marii Skłodowskiej-Curie w reklamie Orange na Kartę (wideo)

Spot rozgrywa się w pracowni chemicznej w Paryżu na początku XX wieku. Noblistka, kojarząca się z Marią Skłodowską-Curie, daje szlaban córce za kolejną jedynkę z chemii. Nieoczekiwanie w pracowni pojawia się Robert Górski, który jako kioskarz od kilku lat występuje w reklamach Orange na Kartę. Daje córce smartfon, przekonując, że dzięki niemu może być w kontakcie z rodzicami.

Kampania podkreśla, że w Orange na Kartę za 25 zł można wykupić nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych w kraju przez 31 dni.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-love-z-telewizja-4k-marcin-dorocinski-reklama-orange ##

Poprzednia akcja reklamowa Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego zachęcała do rejestrowania numerów prepaidowych w tej taryfie.

Nowa kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland. Spot wyreżyserował Michał Gazda, produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją - Studio Orka. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję