Spot opowiada historię dziewczynki i jej rodziców, którzy znani są widzom z wcześniejszych kampanii Orange.
Tym razem poznajemy także jej najlepszą przyjaciółkę wraz z rodzicami. Bohaterki muszą się rozdzielić – choć spędzają wakacje w tym samym czasie, jednak w zupełnie innych miejscach. Okazuje się, że dzięki Orange nie stanowi to jednak dla nich problemu, ponieważ rodzice mają na wakacje 300 GB internetu extra, a do tego smartfon 5G. Przez to zyskują swobodę i pełnię wakacyjnej beztroski bez ograniczeń, a przyjaciółki są na bieżąco z wakacyjnymi atrakcjami, których doświadczają.

Za kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiadają agencja Leo Burnett we współpracy z Orange Polska. Nad produkcją czuwało studio Graffiti, za postprodukcję odpowiedzialne było studio Orka, a za udźwiękowienie spotów Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media.
Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu.











