W najnowszej odsłonie kampanii bezcukrowej Helleny Kuba Wojewódzki w zabawny i charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla imponujące osiągnięcia rodaków. Jednym z nich jest - Oranżada Hellena Zero Cukru.
Reklamy przekonują, że nowy napój znakomicie wpisuje się w prozdrowotne trendy rynkowe, zachowując przy tym swój landrynkowy smak.

Ostatnie sekundy 30-sto i 15-sekundowych spotów dobitnie podkreślają to, co w produkcie najważniejsze – wybitny smak i wybitnie zero cukru! Ich emisję zaplanowano w TV oraz w social mediach, Oranżada Hellena Zero Cukru otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Na potrzeby PSD przygotowano materiały POSM oraz specjalne ekspozycje.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuba-wojewodzki-reklama-oranzada-hellena-o-polakach-opinia-wideo-nowa-kampania ##
Aktywności reklamowe potrwają do końca czerwca.

W reklamach zastosowano charakterystyczny dla marki design z podkreśleniem koloru czarnego jako typowego dla kategorii napojów gazowanych bez cukru.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/38-proc-mniej-na-reklamy-napojow-coca-cola-zmniejszyla-budzet-o-polowe-a-pepsico-o-jedna-trzecia-w-gore-orangina-i-colian-top5 ##
Producentem spotu jest Papaya Films. Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.











