W przetargu wygranym przez ADnova uczestniczyło kilka agencji, jednak Oriflame nie podaje ich nazw. Agencja zrealizuje jedną z najważniejszych kampanii firmy w Polsce. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Stworzona do sukcesu” jest promowanie przedsiębiorczości kobiet oraz rekrutacja nowych konsultantek.
Kampania składa się z cyklu trzech konkursów angażujących pary konsultantek różniących się stażem pracy w Oriflame (doświadczoną oraz nowicjuszkę), których zmagania ocenia specjalna kapituła złożona z wybitnych polskich kobiet. Członkiniami kapituły są Beata Pawłowska - dyrektor zarządzająca Oriflame Polska, Dorota Czekaj - fundatorka i wiceprezes zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, Anna Dereszowska - aktorka, ambasadorka Oriflame od 2016 roku oraz Anna Pęska-Formela - dyrektor generalna Klubu Oriflame.

Zdjęcia do publikacji powstaną na sesji fotograficznej koordynowanej przez agencję ADnova. Zostaną one wykorzystane zarówno w katalogu Oriflame, jak również w cyklicznym magazynie „Business & Beauty”. W ramach kampanii powstanie także ogólnodostępna edukacyjna platforma internetowa, do której kontent fotograficzny i filmowy stworzy i dostarczy agencja.
Agencja reklamowa ADnova współpracuje z koncernem Oriflame od blisko 4 lat. Do jej zadań należy głównie opracowanie i realizacja programów strategicznych oraz loterii, a także produkcja sesji fotograficznych i materiałów filmowych.











