W ramach promocji klienci mają możliwość zakupu w atrakcyjnych cenach: dowolnej pizzy, burgera biesiadnego, mega hot doga pepperoni oraz zapiekanki z leśnymi grzybami - wszystkie w zestawie z wybranym napojem. Promocja dostępna jest wyłącznie w aplikacji Orlen Vitay w formie kuponów, z których można korzystać wielokrotnie w okresie trwania akcji.
Kampania stanowi kontynuację strategii spółki w zakresie rozwijania oferty convenience na stacjach paliw, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na usługi gastronomiczne podczas podróży.
Kompleksowe działania
Główną osią kreacyjną spotu reklamowego są znani z wcześniejszej kampanii "Daj gryza" bohaterowie - para, która odwiedza stacje Orlen w poszukiwaniu smacznych przekąsek.

– Kampania "Ciągle coś pysznego" wpisuje się w szerszą strategię Orlenu rozwijania ekosystemu usług convenience, którego integralną częścią są wysokiej jakości produkty gastronomiczne stop.cafe – powiedział Piotr Suchodolski, dyrektor wykonawczy ds. marketingu komercyjnego.
Kampania realizowana jest w modelu 360°, obejmując: spot reklamowy emitowany w telewizji i kanałach online, działania w mediach społecznościowych, kampanię outdoorową oraz reklamę radiową.
Za przygotowanie kampanii odpowiadała agencja Dentsu Creative, produkcję spotu zrealizowała Papaya Films, a planowanie i zakup mediów przeprowadził dom mediowy Re58.











