Postępowanie prowadzone przez PKN Orlen odbędzie się w dwóch turach. W pierwszej turze zainteresowane firmy zostaną poproszone o spełnienie kryteriów formalnych oraz merytorycznych. Do drugiej tury, w której do wykonania będzie zadanie konkursowe, zostaną zakwalifikowane podmioty, które spełnią wszystkie kryteria z pierwszego etapu.
Wybrana przez PKN Orlen agencja będzie odpowiedzialna m.in. za doradztwo strategiczne w zakresie szeroko pojętego brandingu, przygotowywanie analiz dot. brandingu (analiza rozwiązań brandingowych w Polsce i na świecie w tym: nazewnictwo, logotypy, stosowane rozwiązania w architekturze marek, identyfikacja wizualna, pozycjonowanie marek, architektura obiektów usługowych isprzedażowych, projekty opakowań produktów: FMCG, petrochemicznych, motoryzacyjnych). Zajmie się też tworzeniem strategii brandingu, coobrandingu oraz architektury marek.

Do jej zadań należeć będzie także kompleksowe tworzenie nazw i logotypów (w tym także: wstępne badania rejestrowalnościjako znaków towarowych i domen, badania lingwistyczne, testy postrzegania itp., projektowanie elementów identyfikacji wizualnej (od kart znaków po kompleksowe brandbooki dla marek, punktów handlowych, spółek i korporacji) oraz projektowanie wykonawcze w opisanym zakresie, projektowania opakowań dla produktów FMCG i artykułów motoryzacyjnych oraz projektowanie modeli i prototypów produktów brandingowych.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/scuderia-alphatauri-orlen-koniec-alfa-romeo-formula-1-odchodzi-robert-kubica,7169714455115905a ##
Do prowadzonego przez PKN Orlen postępowania zgłaszać się mogą agencje, które funkcjonują na rynku co najmniej od 2018 roku i w tym czasie były pomysłodawcami i twórca wdrożonych do realizacji przez klienta i wprowadzonych na rynekprojektów brandingowych.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 8 lutego br.











