Oryginalna kampania firmy IKEA

23 sierpnia br. rozpoczyna się oryginalna kampania firmy IKEA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Należące do AMS wiaty przystankowe zostaną urządzone meblami i elementami wyposażenia wnętrz oferowanymi przez szwedzki koncern. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce.

Kampania trwać będzie do 29 sierpnia i obejmie swym zasięgiem następujące miasta: Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawę, Wrocław. W każdym z miast  pojedyncze wiaty przystankowe zamienione zostaną w przytulne pokoje, wyposażone w kanapy, fotele, regały, lampki. Wewnętrzne ściany wiat przysłonięte będą tkaniną imitującą tapetę.

"To świetny pomysł.  Taka instalacja z pewnością będzie przyciągać uwagę. IKEA to klient otwarty na nowości i bardzo pomysłowy. A outdoor daje duże możliwości realizacji nowatorskich form reklamy." - komentuje Sławomir Jędrzejewski, wiceprezes AMS ds. sprzedaży i marketingu.

W wiatach prowadzona będzie wśród oczekujących na autobusy ankieta  nt. działań, jakie można podjąć w celu upiększenia danego miasta, uczynienia go bardziej przytulnym i wygodnym.  

Pomysłodawcą i koordynatorem akcji w Polsce jest krakowska firma "Eskadra BTL".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu