Ostrzeżenie przed pozostawianiem dzieci w autach w upalne dni (wideo)

Redcastle Productions przestrzega przed pozostawianiem dzieci w autach w upalne dni. Opublikowany spot przedstawia konsekwencje pozostawienia dziecka w nagrzanym przez słońce samochodzie.

km
km
Udostępnij artykuł:
Ostrzeżenie przed pozostawianiem dzieci w autach w upalne dni (wideo)

Klip przygotowała firma Redcastle Productions na potrzeby kampanii społecznej "One Decision" (z ang. "Jedna Decyzja"). Przedstawia on konsekwencje pozostawienia dziecka w rozgrzanym przez słońce samochodzie. Temperatura wewnątrz auta może sięgać nawet 50 stopni, co przekłada się na bardzo szybko malejącą ilość tlenów. Zdaniem autorów zaledwie kilkanaście minut przebywania dziecka w takich warunkach wystarcza, aby w nerkach i mózgu doszło do nieodwracalnych zmian.

Opublikowany film przedstawia historię kobiety, która zostawiwszy dziecko przypięte do fotelika w samochodzie, idzie na zakupy. Zemdlałym maluchem interesują się przechodnie, którzy rozbijają szybę auta i wzywają służby ratunkowe.

Kampania ma zwrócić uwagę na istotny problem w USA. Wskutek panującego tam bardzo ciepłego klimatu śmiertelność maluchów pozostawionych w samochodach jest wysoka. Szacuje się, że każdego miesiąca w ten sposób życie traci troje dzieci.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele