otoDom.pl adresuje marzenia w reklamach telewizyjnych (wideo)

Serwis otoDom.pl rozpoczął jesienną odsłonę kampanii reklamowej. W reklamach pod hasłem „Adresujemy marzenia” przypomina historie poszukiwań wymarzonych mieszkań i domów. Kampanię realizują agencje Unlimited i Universal McCann.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
otoDom.pl adresuje marzenia w reklamach telewizyjnych (wideo)

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty. Są one kontynuacją wiosennej kampanii serwisu. Opowiadają historie, które zaczynają się od marzeń o idealnym miejscu, gdzie różni ludzie mogą żyć tak jak chcą i spełniać swoje pasje.

Jak podaje wydawca, każdego dnia z otoDom.pl korzysta ponad 300 tys. osób, a aż 40 procent użytkowników robi to korzystając z mobilnej strony lub aplikacji. Codziennie pojawia się w nim średnio 5 tys. nowych ofert.

Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN i Polsat) oraz w kanałach tematycznych, a w internecie w serwisach VoD oraz w YouTube i Facebook. Za kreację reklam odpowiada agencja Unlimited a za zakup mediów Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu