Otodom.pl pierwszy raz reklamowany w radiu

Pod hasłem „Adresujemy marzenia” startuje pierwsze radiowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami dot. nieruchomości Otodom.pl (należącego do Grupy OLX). Akcję przygotowały firmy marketingowe Clos Brothers i UM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Otodom.pl pierwszy raz reklamowany w radiu

- Nasza najnowsza reklama eksponuje rolę agenta w wyborze nieruchomości. Agent nieruchomości to specjalista, który potrafi znaleźć nieruchomość spełniającą oczekiwania i będącą realizacją marzeń osoby poszukującej. Chcemy, aby człowiek, który stanie przed wyborem nowego domu, przypomniał sobie nasz spot i nie obawiał się kontaktu z profesjonalistą, którego może znaleźć w najlepszym serwisie nieruchomościowym w Polsce - w Otodom - opisuje Agata Polińska, szefowa marketingu serwisu.

Akcja spotu rozgrywa się podczas parapetówki. Mieszkanie, w którym odbywa się impreza, dziewczyna znalazła na stronie Otodom, a jej rozmówca wspomina o „super agencie”, dzięki któremu urządził się po sąsiedzku.

Jest to pierwsza kampania OtoDom.pl realizowana w radiu. Dotychczas serwis był reklamowany w telewizji, internecie i na outdoorze.

- Celem marketingowym kampanii zaplanowanej przez UM dla Otodom jest masowe zachęcenie do odwiedzin i korzystania z serwisu. Grupą docelową są młode, wykształcone osoby, mieszkające w miastach, poszukujące mieszkania blisko miejsc i ludzi, z którymi dzielą fascynacje. Z tego powodu UM zaplanował kampanię radiową, opartą o szerokie spektrum stacji radiowych, dopasowanych do zainteresowań użytkowników serwisu - tłumaczy Wojciech Szypulskim, new business director z domu mediowego UM pracujące dla OtoDom.pl w zakresie planowanie i zakupu mediów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tata-i-syn-na-szczycie-magicznego-drzewa-w-kampanii-otodom-pl ##

Kampania będzie prowadzona w lutym w RMF RM, Radiu Zet, Antyradiu, ChilliZet i stacjach Grupy Radiowej Agory. Produkcją spotu zajęła się agencja Clos Brothers.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska