P&G promuje w Tesco "Sekrety Pielęgnacji"

Procter&Gamble pod hasłem "Sekrety Pielęgnacji" promuje wsklepach Tesco swoje produkty kosmetyczne. Nośnikami akcji sąmateriały POS oraz bezpłatny poradnik.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona przez Procter&Gamble w sklepach Tesco kampaniaproduktów kosmetycznych ma charakter sprzedażowy. Koncern podhasłem "Sekrety Pielęgnacji" promuje marki Olay, Wella, Pantene,Head & Shoulders, Always i Lenor. Partnerem akcji, prowadzonejpo raz ósmy, jest wydawnictwo G+J, które w SMS-owym konkursiefundowało 5 rocznych prenumerat miesięcznika "Claudia".

Kampania obejmuje bezpłatny poradnik poświęcony pielęgnacji iurodzie, materiały POS, a także stronę www.sekretypielegnacji.pl.Kreacją i produkcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła sięagencja 4Frame.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów