„P-odkręć talent, łap nagrody” w promocji Kubusia (wideo)

Po hasłem „P-odkręć talent, łap nagrody” ruszyła promocja napojów Kubuś. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy Playprint, IQ Marketing i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Promocją „P-odkręć talent, łap nagrody” objęte są napoje Kubuś, Kubuś Scool, Kubuś Play i Kubuś Waterrr. Ich każde promocyjne opakowanie jest oznaczone kolorowym kołem fortuny, do którego należy przyłożyć kapsel i sprawdzić, czy strzałki na nim wskazują nagrodę. Jeden kapsel można przykładać do wielu etykiet, zyskując w ten sposób szanse na zdobycie jednego z pięciu stypendiów o wartości 6 ty. zł na rozwijanie swojego talentu. Ponadto do wygrania są konsole Wii z kilkoma grami do wyboru, gry komputerowe, odtwarzacze MP3 i pamięci USB.

Akcję – której mechanizm przygotowała firma Playprint – wspierają działania reklamowe w telewizji (TVP, Polsat, Cartoon Network, DisneyXD, Zig Zap, Nicklodeon) oraz internecie (Gadu-Gadu, Nk.pl, serwisy edukacyjno-rozrywkowe, takie jak gry.pl, zyraffa.pl, zgrywa.pl, Disney.pl). Kreację tej kampanii przygotowała agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela