Paczkomaty InPost reklamują NajlepszeRabaty.pl

Ruszyła kampania reklamowa serwisu NajlepszeRabaty.pl uruchomionego przez Paczkomaty InPost. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Marketing Wizards i AtomClick.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

NajlepszeRabaty.pl agregują najatrakcyjniejsze oferty rabatowe dostępne dla użytkowników Paczkomatów InPost. Serwis powstał w odpowiedzi na duże zainteresowanie tymi rabatami, dotychczas dostępnymi poprzez newsletter i aplikację Łowcy Rabatów na Facebooku. - Ilość miejsca na Facebooku i w mailingach okazała się niewystarczająca. Zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego kanału komunikacji, by móc swobodnie, w jednym miejscu  prezentować oferty rabatowe - wyjaśnia Jacek Siekierczak, brand manager Paczkomatów InPost.

grafika

Start NajlepszeRabaty.pl wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Kupuj taniej, odbieraj wygodniej przez Paczkomaty”. W reklamach - emitowanych na czołowych portalach, takich jak Onet, WP, o2, Interia i Pudelek - prezentowane są po dwie oferty z różnych segmentów z 12 sklepów internetowych.

grafika

Akcja zaczęła się 22 maja i potrwa do 2 czerwca. Za jej kreację i zakup mediów odpowiada agencja Marketing Wizards.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii