PAIH szuka agencji do komunikacji udziału Polski w Expo 2020 w Dubaju

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza agencje do udziału w przetargu na  działania komunikacyjne towarzyszące udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PAIH szuka agencji do komunikacji udziału Polski w Expo 2020 w Dubaju
Dubaj

Planowana współpraca obejmie 12 zadań, m.in. zadania z zakresu media relations, działania promocyjne w social media, organizację wydarzeń, a także inne aktywności, które wykonawcy mogą proponować w ramach oferty przetargowej.

Cele komunikacyjne projektu wynikają z założeń zawartych w Koncepcji Programowej udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju i odnoszą się zarówno do działań skierowanych do odbiorców zagranicznych, jak i do polskiej opinii publicznej.

Zwycięzca przetargu wesprze Polską Agencję Inwestycji i Handlu w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej poprzez wzrost świadomości nt. kluczowych sukcesów w  obszarach gospodarki, nauki i kultury (prezentacja osiągnięć Polski w dziedzinach będących tematami Wystawy).

Do przetargu zaproszeni są wykonawcy, którzy mają w swoim portfolio realizację min. czterech kampanii komunikacyjnych w Polsce i na co najmniej jednym rynku zagranicznym (o wartości min. 500 000 zł netto i trwających min. 10 miesięcy) oraz dysponują zespołem, w skład którego wejdą PR manager, specjalista media relations, redaktor/specjalista ds. tworzenia treści na potrzeby działań w social media, specjalista ds. tworzenia treści multimedialnych, grafik oraz specjalista ds. płatnych kampanii w social media.

Wraz z ofertą należy przygotować koncepcję realizacji zamówienia (max 40 slajdów/40 stron A4) obejmującą  prezentację założeń strategicznych i kreatywnych dla wszystkich 12 zadań ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Oferty w postępowaniu będą oceniane w oparciu o kryteria, obejmujące jakość koncepcji realizacji zamówienia (40 proc.), portfolio i doświadczenie zespołu (20 proc.) oraz cenę (40 proc.).

Polska Agencja Inwestycji i Handlu przewiduje zwrot kosztów udziału w postępowaniu dla pięciu najwyżej ocenionych podmiotów. Po 5000 zł netto dla trzech pierwszych najwyżej ocenionych agencji, a po 2000 zł netto dla dwóch kolejnych.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przy użyciu Platformy zakupowej: https://paih.eb2b.com.pl, na której udostępniane będą dokumenty zamówienia, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty związane z postępowaniem.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 28 czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji