Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B: Punkt dla Mamy

Rozpoczęła się trzecia edycja programu "Punkt dla Mamy" promującegoprodukty Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B. Akcję prowadzą firmy NavoPGD i \Data Solutions.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach programu "Punkt dla Mamy" przy kupnie produktów markiPampers, Lenor, Vizir i Oral-B za minimum 20 zł w wybranychsklepach dziecięcych otrzymuje zdrapkę ze specjalnym kodemumożliwiającym zbieranie punktów po zalogowaniu się na stronieakcji. Te punkty można wymieniać na artykuły dziecięce, a dowygrania w loteriach są również wycieczki zagraniczne i fundusze narozwój dziecka. Ponadto akcja motywuje właścicieli i sprzedawców dorekomendowania tych produktów - co miesiąc zespoły z pięciusklepów, których klienci zarejestrowali w serwisie najwięcejpunktów, otrzymują bony zakupowe.

Program "Punkt dla Mamy" rozpoczął się 26 października i potrwado końca czerwca przyszłego roku. Akcję przygotowały i realizujądział marketingu firmy Navo PGD i agencja \Data Solutions.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK