Panasonic reklamuje aparat Lumix DMC-GX1 (wideo)

W internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa aparatu fotograficznego Panasonic Lumix DMC-GX1. Akcję - opartą na zdjęciach i etiudzie filmowej Tomka Sikory - przygotowały agencja Brand At Heart i dom mediowy Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- W kampanii Panasonic Lumix DMC-GX1 chcemy pokazać, że ten niewielki i dyskretny aparat to narzędzie miejskiego artysty, zapewniające profesjonalną jakość zdjęć i filmów - opisuje Marcin Kubiszak, marketing communications manager w Panasonic Marketing Europe. W reklamach eksponowane są też zalety systemu Lumix G, m.in. przez porównanie lustrzankami cyfrowymi.

Kampania obejmuje internet (portale ogólnotematyczne, serwisy o fotografii i podróżach, portale VoD, Google) oraz punkty sprzedaży (m.in. ekspozytory z prezentacjami multimedialnymi). Sesję zdjęciową i etiudę filmową, wykonaną w technologii poklatkowej, na potrzeby akcji zrealizował znany fotograf Tomek Sikora. Kreację całej kampanii przygotowała agencja Brand At Heart, a za planowanie i zakup mediów odpowida dom mediowy Vizeum. Akcja potrwa do końca lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji