Panasonic zaprosił siedmiu młodych filmowców, wyposażył ich w aparaty Lumix TZ20 i dał im zadanie interpretacji hasła "Uchwyć najlepszy moment".
Efektem ich pracy są różnorodne etiudy filmowe - od reportażu po film science fiction, które można oglądać, opiniować i komentować na fanpage’u Panasonic Polska na Facebooku.
Kampania reklamowa będzie obecna m.in. na portalach głównych i tematycznych, w kanałach wideo, w portalach społecznościowych oraz w sieciach handlowych. Potrwa ona od czerwca do lipca.

Strategię komunikacji i kreację opracowała agencja Brand At Heart. Zakupem mediów zajmuje się Vizeum, stroną produkcyjną w internecie Hypermedia, a działania PR prowadzi Edelman Polska.
Elementem kampanii jest konkurs "Uchwyć najlepszy moment" prowadzony na profilu Panasonic Polska na Facebooku. Do wygrania jest 50 aparatów Panasonic Lumix TZ20 wraz z możliwością wzięcia udziału w warsztatach fotograficznych. Więcej szczegółów na temat konkursu znaleźć można pod tym adresem.











