Zmianie wizerunku tygodnika towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dział promocji tytułów kobiecych Asel Springer Polska.
Najważniejsze zmiany to nowa koncepcja, nowy layout, nowy format i nowa cena. Odświeżone zostały rubryki - moda, uroda, klinika Pani Domu, pogotowie domowe, kuchnia. Pojawiły się także nowe szpalty "Pani Domu Extra", będące zbiorem najważniejszych informacji z działu i nowe rubryki, m.in. z aktualnościami, felietonami i o podróżach. Szata graficzna jest bardziej nowoczesna i przejrzysta, zastosowano nowe fonty i kolory w tekstach i tytułach. Zmienia się także format - Pani Domu będzie większa (225x295 mm).
Wydanie urodzinowe Pani Domu (numer 35/05) będzie kosztowało 50 groszy. Do części nakładu dołączono film "48 godzin" z kolekcji Przeboje Wszech Czasów (w rolach głównych Eddie Murphy i Nick Nolte).

- Pani Domu od początku starała się nadawać ton segmentowi tygodników poradniczych. Wraz z jej pojawieniem się na rynku 11 lat temu pojawiła się również nowa jakość. Świeża i nowatorska koncepcja nowej Pani Domu to owoc wielotygodniowej wytężonej pracy redakcji tygodnika. Pani Domu to jeden z naszych najważniejszych magazynów i dlatego przewidujemy duże inwestycje w ten tytuł - mówi Marcin Biegluk, dyr. wydawniczy segmentu kobiecego i młodzieżowego Axel Springer Polska.
Relaunchowi tygodnika towarzyszyć będzie silna kampania wizerunkowa i produktowa w telewizji, radiu i prasie. Rozpocznie się ona 28 sierpnia i obejmie TV, radio, outdoor i tytuły własne Axel Springer Polska. Twarzą kampanii nowej Pani Domu jest młoda aktorka Barbara Kałużna. Kobiecy, optymistyczny spot będzie oparty na hicie "Venus" zespołu Bananarama. Pomysł kreatywny kampanii powstał w dziale promocji tytułów kobiecych Axel Springer Polska. Spot został zrealizowany we współpracy z domem produkcyjnym tps i reżyserem Cyprianem Olenckim.











