Lider segmentu jest tygodnik ”Przyjaciółka (Edipresse), której średnia sprzedaż w maju 2006 roku wyniosła 416 777 egz., czyli o prawie 3 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) - wzrost o ponad 50 proc. a na trzecie spadła ”Tina” (Bauer), która zanotowała największy spadek sprzedaży, o ponad 12 proc. maj20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka733192416777653209427440Pani Domu722802349876455207227797Tina615888343045738699407325Naj584975276733482953296046
"Pani Domu" zwiększyła sprzedaż
W maju 2006 roku największy spadek sprzedaży wśród tygodnik poradnikowych zanotowała "Tina".












