Średnia oglądalność wydań wieczornej "Panoramy" nadawanych opółnocy w okresie od 3 do 12 marca br. wyniosła 445 tys. widzówprzy przeciętnym udziale w rynku na poziomie 11,12 proc. - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenieWirtualnemedia.pl.
W analogicznym okresie zeszłego roku program ukazywał się dwiegodziny wcześniej. Przyciągał on przed telewizory wtedy 1,91 mlnosób, a jego udział wynosił 14,96 proc. Z kolei w lutym br.*, gdy"Panorama" pokazywana była o ruchomej porze między 22.35 a ok.1.00, oglądało ją 865 tys. widzów, dając TVP 2 9,05 proc.udziału.
Od marca w paśmie emisji "Panoramy" TVP 2 jest czwartą stacją podwzględem udziału w rynku. Najwięcej widzów ma wtedy TVP 1 (760 tys.osób), niewiele mniej oglądających wybiera o tej porze dwapozostałe czołowe kanały - TVN i Polsat.

* Dane za luty br. obejmują okres od 1 lutego do 28 lutego 2008roku.











