Panorama Firm podkreśla lokalne wyszukiwanie w nowej kampanii reklamowej

Rozpoczęła się kolejna kampania wizerunkowa Panoramy Firm, która pokazuje różnice pomiędzy wyszukiwaniem globalnym w Internecie, a lokalnym w Panoramie Firm.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Internet to obecnie źródło wiedzy na wiele tematów. W tym zbiorze są również informacje lokalne, ale często nieuporządkowane i trudno do nich dotrzeć. Zdarzają się sytuacje, kiedy musimy znaleźć coś konkretnego, np. elektryka . Wówczas korzystamy z lokalnych rozwiązań, takich jak np. Panorama Firm, które w szybki sposób dostarczają uporządkowane i zweryfikowane wyniki w pobliżu miejsca, w którym się znajdujemy.

- Świadomość marki Panorama Firm po udanym rebrandingu oraz kampanii mobilnej wzrosła, a sama marka jest pozytywnie kojarzona z wyszukiwaniem lokalnym zarówno przez użytkowników i klientów. W kolejnej odsłonie kampanii, realizowanej w tym samym czasie w całej grupie Eniro, kładziemy nacisk na edukację rynku, definiując rolę Panoramy Firm jako wyszukiwarki lokalnej mówi Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji i PR.

Film z kampanii reklamowej dostępny jest tutaj.

Akcja promocyjna realizowana jest w Internecie, mediach tradycyjnych, radiach lokalnych oraz na nośnikach outdoor.

Działania wspiera również konkurs realizowany na oficjalnym profilu Panoramy Firm w serwisie Facebook, w którym można wygrać pięć godzin pracy elektryka. Szczegółowe zasady konkursu znajdują się na profilu Panorama Firm.

Kampania trwa 6 tygodni. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy EasyMedia oraz Eniro Polska. Kampania została opracowana przez agencję Forsman&Bodenfors, a jej adaptację przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska. Akcja jest prowadzona w tym samym czasie w całej Grupie Eniro.

***

Eniro jest największą firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania lokalnych informacji o firmach, produktach i usługach w krajach skandynawskich. Zarówno firmy jak i konsumenci mogą, za pośrednictwem produktów Eniro, w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi oraz dokonać ich zakupu, niezależnie od preferowanego sposobu wyszukiwania: przez Internet, telefon komórkowy czy katalog. Reklamodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę potencjalnym konsumentom, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. Eniro zatrudnia około 3,200 pracowników i jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie od 2000 r. Głównym produktem firmy w Polsce jest Panorama Firm dostępna jako wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, aplikacje mobilne, wyszukiwarka mobilna m.pf.pl, katalog oraz usługa udostępniania bazy danych. Więcej informacji o firmie na stronie www.enirogroup.com.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online