Roczna dziewczynka i siwowłosa kobieta ambasadorkami Pantene w Japonii (wideo)

Należąca do koncernu Procter&Gamble marka kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene wybrała na swoje ambasadorki w Japonii roczną dziewczynkę o niezwykle bujnych włosach oraz dojrzałą, siwowłosą  modelkę Sato Kondo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Sato Kondo i dziewczynka znana jako babychanco to pierwsze ambasadorki marki Pantene w Japonii. Przedstawiciele brandu tłumaczą, że zdecydowali się zaprosić do współpracy Sato Kondo ze względu na to, że kobieta nie walczy z siwymi włosami, nie farbuje ich, tylko nosi cały czas naturalne. Z kolei roczna dziewczynka wzbudziła zainteresowanie marki ze względu na niezwykle bujne jak na roczne dziecko włosy. To właśnie te długie, gęste włosy przyniosły dziecku i jego rodzinie popularność w internecie.

Pantene zainteresowało się dziewczynką, gdy w amerykańskim magazynie „People” pojawił się o niej artykuł, w którym pod zdjęciem dziecka zamieszczono podpis „Daj temu dziecku reklamę Pantene”.

Obie zostały bohaterkami kampanii „#HairWeGo My Hair Moves Me Forward”. Kampania ma promować autoekspresję na każdym etapie życia.

Dziewczynka i Sato Kondo pojawiły się w pierwszych reklamach Pantene w ubiegłym tygodniu, w japońskiej gazecie Asahi Shimbun, która ukazała się 7 stycznia 2019 roku. Pantene opublikowało też film z okazji pierwszych urodzin babychanco, opowiadający o tym, dlaczego mała dziewczynka reprezentuje swoje przesłanie bycia sobą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"