Michał Szpak pierwszym polskim ambasadorem reklamowym szamponów Pantene

Marka szamponów Pantene (produkowanych przez Procter&Gamble) startuje z nową kampanią reklamową. Po raz pierwszy w jej historii na polskim rynku ambasadorem został mężczyzna - piosenkarz Michał Szpak, znany m.in. z roli jurora w show "The Voice of Poland" w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Szpak pierwszym polskim ambasadorem reklamowym szamponów Pantene

Nowa reklama Pantene #SiłaWłosów pokazuje, jak ważną rolę w życiu każdego człowieka odgrywają włosy. Mają być jednym ze sposobów na określanie własnej tożsamości oraz wyrażania tego, jacy jesteśmy i jak chcemy być postrzegani.

W reklamie z udziałem Michała Szpaka marka Pantene zwraca uwagę na to, że bycie sobą czasami bywa trudne, bo nie wszystkim nasz wizerunek musi się podobać. O tym w spocie mówi właśnie Michał Szpak, podkreślając, że "trzeba mieć siłę, żeby być innym" i opowiadając m.in. o hejcie, z jakim się spotyka z powodu swojego wyglądu (to m.in. długie włosy, buty na obcasie, pomalowane paznokcie).

Marka Pantene chce z kolei wspierać każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy. Zaangażowanie marki w inicjowanie dyskusji na tematy ważne społecznie ma potwierdzać właśnie wybór Michała Szpaka na nowego ambasadora Pantene.

 

Artysta opowiada też o tym, że niejednokrotnie wyrażanie siebie wymaga ogromnej odwagi, ale i tak jest tego warte. Zwraca też uwagę, jak ważne w jego życiu zawodowym i prywatnym są jego włosy. Pantene natomiast pokazuje, że dzięki odpowiedniej pielęgnacji włosów można osiągać nie tylko ich zdrowie i piękno, ale też można zyskać pewność siebie i odwagę do bycia sobą.

Celem kampanii #SiłaWłosów jest wspieranie każdego w wyrażaniu własnego indywidualizmu - niezależnie od uprzedzeń czy obowiązujących kanonów piękna.

Michał Szpak jest pierwszym mężczyzną w historii marki Pantene, który reklamuje ją na polskim rynku.

Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP). Działaniami public relations zajmuje się Partner of Promotion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"