Jak informują przedstawiciele Papaya Films, nowy znak "wymyka się jasnemu określeniu niszy kulturowej łącząc w sobie ducha lat 70-tych, współczesną kulturę uliczną oraz klasyczną niemiecką typografię, znaną częściej z subkultury muzyki metalowej".
- Nadrzędnym celem nowej identyfikacji było wzmocnienie samej idei filmu w Papaya Films. Filmu, który udało się zsyntetyzować do dwóch najważniejszych składników: iluzji ruchu zawartej w trzech klatkach oraz narracji wywołującej emocje. Narracja trzech klatek, która jest osią nowej identyfikacji, zawsze buduje opowieść i tworzy dialog, również ten formalny, widoczny jako przestrzeń i perspektywa - komentuje szef projektu, Łukasz Słotwiński z BNA.
"Idealny moment na zmianę"
- W Papaya rzadko oglądamy się wstecz. Po 10 latach jednak warto poświęcić moment i zobaczyć drogę, która przeszliśmy, dostrzec to, gdzie jesteśmy teraz i dokąd zmierzamy. W ciągu dekady jako firma, zespół i grupa przyjaciół sporo się nauczyliśmy i - jak mamy nadzieję - mieliśmy swój istotny udział w zmianie branży na lepsze. Pozostajemy konsekwentni i wierni tym samym wartościom, dziś jednak jesteśmy już w innym miejscu. Nie tylko produkujemy reklamy, teledyski i kampanie photo, reprezentujemy roster utalentowanych, różnorodnych twórców oraz aktywnie edukujemy i wspomagamy młode pokolenie filmowców poprzez Papaya Young Directors, ale od niedawna mamy także własną platformę mediową Papaya.Rocks. To idealny moment na zmianę identyfikacji wizualnej po to, żeby odzwierciedlała w pełni nasz charakter i aspiracje, a także odważne plany na przyszłość - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.

Współpraca z Brand New Attitude została nawiązana z inicjatywy Papaya Films.











