"Punktem wyjścia dla współpracy studia z Papaya Films była ewolucja i zmiana. Przez 19 lat działalności poszerzaliśmy kompetencje w wielu kierunkach, tworząc i rozwijając m.in. konkurs Papaya New Directors, realizując globalne kampanie czołowych marek i organizacji społecznych, a także produkując treści oryginalne dla największych platform streamingowych" – czytamy w komunikacie Papaya Films dla mediów.
Dalej firma podaje: "Postawiliśmy na utylitaryzm, skupiając się na tym, by identyfikacja była funkcjonalna, wspierała procesy i komunikację, a nie pełniła jedynie rolę znaku graficznego".

Papaya Films nie będzie stosować stałego logotypu – jego charakter będzie dopasowywany do poszczególnego projektu.
Firma podkreśla, że zdecydowała się na system logotypów, zarówno płaskich, jak i trójwymiarowych, co ma umożliwić spójne funkcjonowanie identyfikacji w filmach, digitalu, motion i w świecie fizycznym
Za zmianą identyfikacji Papaya Films stoi londyńskie studio Regular Practice.











