Papaya Films zmienia identyfikację wizualną. Będzie mieć różne logotypy

Dom produkcyjny Papaya Films przeprowadził rebranding, w ramach którego zaprezentowano odświeżoną identyfikację wizualną i nową odsłonę strony internetowej.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Papaya Films zmienia identyfikację wizualną. Będzie mieć różne logotypy
Papaya Films

"Punktem wyjścia dla współpracy studia z Papaya Films była ewolucja i zmiana. Przez 19 lat działalności poszerzaliśmy kompetencje w wielu kierunkach, tworząc i rozwijając m.in. konkurs Papaya New Directors, realizując globalne kampanie czołowych marek i organizacji społecznych, a także produkując treści oryginalne dla największych platform streamingowych" – czytamy w komunikacie Papaya Films dla mediów.

Dalej firma podaje: "Postawiliśmy na utylitaryzm, skupiając się na tym, by identyfikacja była funkcjonalna, wspierała procesy i komunikację, a nie pełniła jedynie rolę znaku graficznego".

Papaya Films nie będzie stosować stałego logotypu – jego charakter będzie dopasowywany do poszczególnego projektu.

Papaya Films
Papaya Films © materiał prasowy

Firma podkreśla, że zdecydowała się na system logotypów, zarówno płaskich, jak i trójwymiarowych, co ma umożliwić spójne funkcjonowanie identyfikacji w filmach, digitalu, motion i w świecie fizycznym

Za zmianą identyfikacji Papaya Films stoi londyńskie studio Regular Practice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej