Paprocki, Brzozowski i „arcydzieło” w kampanii Samsunga Serii 9

W prasie, internecie punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa notebooków Samsung Serii 9. Akcję, obejmującą m.in. współpracę z projektantami Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim, przygotowały firmy Cheil i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Samsunga Serii 9 rozpoczęła się 27 czerwca od eventu w czasie turnieju golfowego w Sobieniach Królewskich. Na potrzeby imprezy Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski zaprojektowali eleganckie etui na te notebooki. Będą one też eksponowane w czterech butikach tych projektantów - w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Bielsko-Białej.

Z kolei na oficjalną polską premierę Samsunga Serii 9, która odbyła się 2 lipca w warszawskim domu mody VitkAc, Paprocki i Brzozowski wybrali ze swojej kolekcji 9 kreacji nawiązujących do 9 cech tych notebooków, takich jak np. lekkość, smukłość, minimalizm czy elegancja. Te ubiory, a także same notebooki i ich etui, zaprezentowały modelki.

Właśnie rozpoczyna się kampania reklamowa w mediach, która prezentuje zaawansowane funkcje i wyrafinowany design notebooków Samsunga Serii 9. W reklamach są one określane jako „arcydzieło”.

grafika

Działania reklamowe obejmują prasę (m.in. „Twój Styl”, „Art & Business”, „Trendy - Art of Living”, „Weranda”, „Sense of Beauty” i „Diners Club”), internet (TVN24.pl, Onet.pl, zagraniczne serwisy informacyjne i ekonomiczne z reklamami kierowanymi do polskich użytkowników), outdoor (billbaordy i citylighty w miejscowościach wypoczynkowych, na lotniskach i centrach największych miast) oraz punkty sprzedaży (niestandardowe ekspozycje, ulotki, katalogi i film promocyjny w luksusowych hotelach: Bryza Hotel Resort & Spa w Juracie i Sheraton Sopot Hotel, a także sklepach sieci Vobis, X-kom, Sferis i MSH). Ponadto Alior Bank, Noble Bank, ING Bank oraz BMW i Mercedes będą oferować notebooki Samsung Serii 9 swoim klientom w ramach marketingu bezpośredniego, akcji lojalnościowych i konkursów. Działania są zaplanowane co najmniej do końca września.

grafika

Kreację kampanii opracowała agencja reklamowa Cheil Germany GmbH Polish Branch, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"