Para doskonała na miejscu i na wynos w kampanii agencji

Warszawa, 25 kwietnia 2014 r. – Uwaga! Od dziś kuchnia Orange serwuje przepyszne, dwuskładnikowe danie dostępne na miejscu i na wynos. Serce i Rozum już oblizują palce, a Mistrz nie ma wątpliwości, że je zamówi. Najnowsza kampania agencji Publicis dla Orange z parą popularnych bohaterów goszczących w restauracji promuje połączoną ofertę Neostrady i internetu mobilnego. Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji, kinie oraz Internecie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Nowa oferta Orange to zestawienie idealne, jak Ying i Yang, jak Serce i Rozum lub jak sos słodko-kwaśny. Z Neostrady można korzystać na miejscu, w domu, a na wynos mieć Internet mobilny z transferem 5 gigabajtów. Dodatkowo na deser podawane są tablet i router po złotówce. Zainteresowanym życzymy smacznego!” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci AtMedia. W przypadku Internetu bannery zachęcające do skorzystania z promocji pojawią się m.in. w serwisach: WP, Facebook, YouTube, Spotify i Gadu-Gadu.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Creative Director), Anna Cudna (Copywriter), Katarzyna Szadokierska (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:

• https://www.youtube.com/watch?v=JYw_iPaPTPA&feature=youtu.be

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu