W ramach kampanii prezentowane są dwa różne ogłoszenia - w prasie biznesowej i opiniotwórczej.
Reklamy podkreślają prestiżowość Sorento, oraz fakt, że jest on doskonałym samochodem zarówno do jazdy w mieście jak i w terenie, podczas gdy do pism podróżniczych przygotowano layouty stawiające na przygodę, wyzwania i uczucie wolności jakie daje oderwanie się od codzienności za kierownicą Sorento - czytamy w komunikacie.
Kampania prowadzona jest w tygodnikach opiniotwórczych, magazynach biznesowych i podróżniczych oraz na nośnikach typu citylight w centrach biznesu. Planowaniem i zakupem mediów dla KIA Motors zajmuje się Media Direction OMD. Klient: KIA MotorsPrzeds. klienta: Grzegorz LeśniczekAgencja: ParalotnaPrzeds. agencji: Paweł MiklaszewskiDyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł LisDyr. Artystyczny: Olaf KulińczykCopywriter: Mariusz BaganMedia: PrasaCzas: Paźdzernik-Listopad.












