Kampania prowadzona jest pod hasłem 'Poczuj obraz'.
Kampania jest skierowana do młodych, aktywnych mieszkańców dużych i średnich miast, nowoczesnych, ceniących dobrą markę, design, interesujących się modą i lubiących nowości techniczne.
Kampania ma na celu wykreowanie wizerunku modelu COOLPIX S1 jako aparatu modnego i stylowego, który trzeba mieć. To nie tylko elegancki gadget i przedmiot pożądania, ale przede wszystkim aparat z olbrzymimi możliwościami. COOLPIX S1 to aparat: mały, płaski, z wyjątkowo dużym ekranem LCD. Posiada znakomity obiektyw Nikkor, który nie wysuwa się i nie wystaje poza korpus aparatu.
Medium wiodącym kampanii będzie prasa lifestylowa, m.in. Aktivist, Exclusiv, Elle, Laif, Fluid, A4, a także branżowa prasa fotograficzna.
Klient: Nikon
Przedstawiciel Klienta: Katarzyna Romaniuk

Agencja: Paralotna
Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska, Radek Maciorowski.
Dyrektorzy kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr.. Artystyczny: Olaf Kulińczyk
Copywriter: Mariusz Bagan.











