Parówki Berlinki reklamowane w towarzystwie z lodówki (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa parówek Berlinki (produkowanych przez Animex) oparta na koncepcji kreatywnej „Berlinki mówią same za siebie”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketngowe Publicis Poland, Human Ark, Film Produkcja i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Parówki Berlinki reklamowane w towarzystwie z lodówki (wideo)

Kampania jest oparta na trzech zabawnych spotach, z których parówki Berlinki jak dobre koleżanki opowiadają o tym, co dzieje się wokół. Pierwsza reklama rozgrywa się w lodówce zaraz po włączeniu światła.

Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Berlinek jako parówek z wyższej półki (zgodnie z hasłem „Są parówki i są Berlinki” oraz zachęcenie konsumentów do ich zakupu. Cykl reklam w konwencji „Berlinki mówią same za siebie” zaczął się trzy lata temu.

 

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od wtorku, obejmuje kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Publicis Poland, produkcją i animacją spotów (które wyreżyserował Wojciech Wawszczyk) - studio animacji Human Ark, a organizacją planu zdjęciowego - Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu