Kampania jest oparta na trzech zabawnych spotach, z których parówki Berlinki jak dobre koleżanki opowiadają o tym, co dzieje się wokół. Pierwsza reklama rozgrywa się w lodówce zaraz po włączeniu światła.
W ub.r. Berlinki były promowane w ramach sponsoringu i lokowania produktu w talent show Polsatu „Must be the music - Tylko muzyka”, a bohaterka jednego ze spotów kojarzyła się z Joanną Krupą.
Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Berlinek jako parówek z wyższej półki (zgodnie z hasłem „Są parówki i są Berlinki” oraz zachęcenie konsumentów do ich zakupu. Cykl reklam w konwencji „Berlinki mówią same za siebie” zaczął się trzy lata temu.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od wtorku, obejmuje kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Publicis Poland, produkcją i animacją spotów (które wyreżyserował Wojciech Wawszczyk) - studio animacji Human Ark, a organizacją planu zdjęciowego - Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.











