13 mln od PARP na działania eventowe

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości szuka agencji, która na jej zlecenie zajmie się działaniami eventowymi. Zgłosiły się cztery firmy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
13 mln od PARP na działania eventowe

Przetarg PARP dotyczy organizacji stoisk narodowych na zagranicznych targach w ramach realizacji Sektorowych Programów Promocji (Brand Hub) w latach 2025-2026.

Do przetargu zgłosiły się 4 firmy: GMSynergy, Konarski Bzowski, M Promotion International i Karoten. 

Budżet na zaplanowane przez PARP działania wynosi 12,9 mln zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"