17 ofert w przetargu PARP na obsługę mediową i PR

W ramach przetargu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na obsługę mediową i public relations wpłynęło 17 ofert. Złożyły je m.in. agencje Sigma Bis, Havas PR, Havas Media i Fabryka Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęło 17 ofert: siedem dotyczy zarówno obsługi PR, jak i obsługi mediowej, sześć - tylko obsługi PR, a cztery - tylko obsługi mediowej.

Obsługą PARP w obu obszarach objętych przetargiem

zainteresowane są:

Shake Hands

(proponowane ceny wynoszą odpowiednio: 406,7 tys zł, 2,11 mln zł),

38PR Content Communications z Sigma Bis

(426,8 tys. zł i 2,11 mln zł),

Clear Communication Group

(479,1 tys. zł i 2,21 mln zł),

Havas PR z Havas Media

(432 tys. zł i 2,17 mln zł),

Aplan Media

(380,6 tys. zł i 2,22 mln zł),

Remarkable Ones

(331,9 tys. zł i 2,06 mln zł) oraz

InPlus Media

(394,2 tys. zł i 2,09 mln zł).

Oferty na obsługę public relations złożyły iPublicity (z ceną 423,9 tys. zł), PR Hub (351,8 tys. zł), Apella (369,4 tys. zł), Synertime (407,7 tys. zł), Tailors Group (509,9 tys. zł) i Świeża Bazylia PR (282,5 tys. zł). Mediowo chcą obsługiwać PARP agencje Fabryka Marketingu (oferta z ceną 2,26 mln zł), Mastermind Media (2,26 mln zł), Fabryka Komunikacja Społecznej ( 2,2 mln zł) oraz Five Media (2,05 mln zł).

Budżet PARP na obsługę public relations wynosi 433,5 tys. zł, a na obsługę mediową - 2,28 mln zł.

Wybrana w części dotyczącej obsługi PR agencja zajmie się bieżącym wsparciem zespołu komunikacji PARP w zakresie działań PR. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. pisanie informacji prasowych, tekstów na stronę internetową, wysyłka materiałów prasowych, kontakty z mediami, bieżące wsparcie doradcze oraz merytoryczne w zakresie działań PR, obsługa PR np. wydarzeń/konferencji prasowych, zarządzanie kryzysowe itp.

Zwycięzca części dotyczącej obsługi mediowej zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni w prasie, artykułów w serwisach internetowych, czasu antenowego w telewizji oraz nawiązaniem współpracy z osobami opiniotwórczymi.

Wybrane agencje będą pracować dla PARP przez dwa lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?