Przetarg jest podzielony na dwie części.
Część pierwsza dotyczy bieżącego wsparcia zespołu komunikacji i mediów PARP w zakresie działań PR. Wybrana agencja zajmie się m.in. kontaktami z mediami, wysyłką informacji prasowych i komunikatów, obsługą wydarzeń PR, takich jak np. konferencje prasowe oraz komunikacją kryzysową.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na okres 24 miesięcy, budżet
PARP na te działania wynosi 625,3 tys. zł netto (bez VAT). Warunkiem udziału w tej części przetargu jest wpłata 10 tys. zł wadium.
Druga część dotyczy z kolei pośrednictwa w zakupie mediów. Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za zakup powierzchni reklamowej w prasie oraz w serwisach internetowych na potrzeby zamieszczania publikacji informacyjnych, edukacyjnych, upowszechniających, promocyjnych lub reklamowych. Będzie to również zakup czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych.

Budżet na te działania wynosi 3,03 mln zł netto, a warunkiem udziału jest wpłata 15 tys. zł wadium.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 20 października br.











