Partner of Promotion wypromuje Viasat Explorer, Viasat Nature i Viasat History

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations trzech tematycznych kanałów telewizji Viasat: Viasat Explorer, Viasat Nature i Viasat History.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja odpowiada między innymi za re-launch marki na polskim rynku oraz komunikację trzech kanałów spółki: Viasat Explorer, Viasat Nature i Viasat History.

Zadaniem agencji będzie opracowanie strategii oraz kompleksowa realizacja działań. Ponadto Partner of Promotion będzie odpowiedzialne za zarządzanie profilami Viasat History, Nature i Explorer na portalu Facebook.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Viasat World Ltd. jest częścią grupy medialnej MTG, której działalność obejmuje szeroką gamę usług związanych z mediami, w tym telewizję, radio, media drukowane, elektroniczny handel detaliczny.

Viasat powstał w 1989 roku i dociera do widzów w Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Estonii, Mołdawii, Bułgarii, Rosji, Rumunii, na Węgrzech, Litwie, Łotwie, a od 2010 roku dostępny jest także w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji