“Party” i “Show” w górę, “Viva!” i “Gala” tracą

Nieduże wzrosty sprzedaży w sierpniu br. zanotowały dwa magazyny z segmentu people: ”Party”, które pozostaje liderem zestawienia oraz “Show”. Spadkami dotknięte zostały natomiast “Viva!” oraz “Gala”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) w sierpniu br. wyniosło 508 515 egz., czyli było o 0,82 proc. wyższe niż rok wcześniej.   Na drugim miejscu znalazł się konkurencyjny dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 467 933 egz. i było o 0,22 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ub. r. Przypomnijmy, że w lipcu br. tytuł został odświeżony i wsparty działaniami promocyjnymi (więcej na ten temat).

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), która zanotowała spadek aż o 50,24 proc., a jej wynik sprzedażowy wyniósł 167 133 egz. Trzeba jednak dodać, że w sierpniu 2009 oba numery magazynu ukazały się w promocyjnych cenach 1,99 zł, zaś w sierpniu br. oba wydania miały normalną cenę – 5,90 zł.

Czwarty w rankingu był jedyny w nim tygodnik, czyli "Gala" (G+J Polska). W sierpniu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 101 437 egz., czyli jej rozpowszechnianie płatne razem było o 24,87 proc. niższe niż rok wcześniej. Był to największy spadek w zestawieniu.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarka wPolsce24 poprowadziła wiec prezydenta Nawrockiego. "Poczułam się znów jak w kampanii"

Dziennikarka wPolsce24 poprowadziła wiec prezydenta Nawrockiego. "Poczułam się znów jak w kampanii"

Trump potwierdza: "pozwiemy BBC". Astronomiczna kwota

Trump potwierdza: "pozwiemy BBC". Astronomiczna kwota

Kolejny nadawca kończy niekodowaną emisję naziemną. Stratni będą też widzowie z Polski

Kolejny nadawca kończy niekodowaną emisję naziemną. Stratni będą też widzowie z Polski

Rekordowa popularność subskrypcji streamingowych z reklamami

Rekordowa popularność subskrypcji streamingowych z reklamami

Fałszywy profil byłego dziennikarza TVN24 i TVP Info zachęca do inwestowania

Fałszywy profil byłego dziennikarza TVN24 i TVP Info zachęca do inwestowania

Brutalna szczerość wicenaczelnego "Timesa". Tak zareagował na fałszywe artykuły swoich dziennikarzy

Brutalna szczerość wicenaczelnego "Timesa". Tak zareagował na fałszywe artykuły swoich dziennikarzy