„Party” nowym liderem dwutygodników w Polsce (top 23)

W rankingu sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników w lutym 2013 roku na pierwsze miejsce awansowało „Party”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika people „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 417 125 egz. i w porównaniu do lutego 2012 roku była niższa o 14,35 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej tytuł ten był drugi.

Z piątego na drugie miejsce awansował magazyn telewizyjny „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła o 2,97 proc. do 401 047 egz.

Z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł najpopularniejszy dwutygodnik poradnikowy, czyli „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), którego wynik w badanym okresie spadł o 23,12 proc. do poziomu 388 843 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły dwutygodniki poradnikowe dla pań. Trzy lokaty przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo o serialach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"