Paryż z nową identyfikacją jako kandydat na gospodarza igrzysk olimpijskich 2024 (wideo)

Ruszyła kampania marketingowa, która ma na celu pokazanie Paryża jako idealnego gospodarza letnich Igrzysk Olimpijskich 2024. Autorem identyfikacji "Paris 2024" jest agencja Dragon Rouge.

km
km
Udostępnij artykuł:

Logo, które będzie towarzyszyło kampanii Paryża, po raz pierwszy zostało pokazane we wtorek 9 lutego br. o godz. 20:24 na Łuku Triumfalnym. Znajdzie się ono na flagach i ozdobach ulicznych w całym mieście, ze szczególnym uwzględnieniem Pól Elizejskich.

Znak zawiera liczbę 24, która wizualnie przedstawia Wieżę Eiffla, a jednocześnie nawiązuje do daty zarówno nadchodzących igrzysk, jak i ostatnich, jakie miały miejsce w Paryżu w 1924 roku.

JO 2024 : Paris dévoile son logo sur la façade de l'Arc de Triomphe

sur WAT.tv

 

Obok Paryża, do organizacji letnich Igrzysk Olimpijskich w 2024 roku kandydują Los Angeles, Rzym, Budapeszt i Hamburg. Decyzja o wyborze miasta gospodarza zapadnie podczas 130. sesji gremium Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego w 2017 roku w stolicy Peru - Limie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji