Wyróżnikiem kolekcji Patrizia Aryton na sezon wiosna-lato 2017 mają być: prostota formy, ponadczasowe kroje oraz stonowana a zarazem intrygująca gama kolorystyczna. W kolekcji tej wyróżnić można sześć linii, które jednocześnie są zróżnicowane a zarazem tworzą spójną całość. Na sukienkach i bluzkach pojawiają się nowoczesne wzory, które dodają kolekcji lekkości i nieoczywistej elegancji.
Nową kolekcję promuje i zarazem firmuje swoją twarzą polska topmodelka Alicja Tubilewicz. Autorką zdjęć jest Magda Wunsche.

Działania promujące nową kolekcję będą obejmować kanały social media marki, punkty sprzedaży i e-commerce, prasę, internet i komunikację PR. Za ich przygotowanie i realizację odpowiada dział marketingu Patrizia Aryton, za działania PR – agencja Polhem PR Poland.
W styczniu marka Patrizia Aryton zadebiutowała na rynku niemieckim - podczas Mercedes Fashion Week zaprezentowała kolekcję jesień-zima 2017/2018.











