Patrycja Blajer posiada 10-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej i PR-owej, które zdobywała pracując dla marek z branży rozrywkowej, odzieżowej, sportowej oraz farmaceutycznej. W Grayling jest odpowiedzialna za projekty z zakresu komunikacji B2B, w tym wsparcie klientów w przygotowaniach do wystąpień ekspertów na eventach branżowych. Jest absolwentką psychologii biznesu.
Do zespołu komunikacji korporacyjnej Grayling dołączyła także Natalia Kossakowska. Natalia posiada doświadczenie w PR w obszarze opieki zdrowotnej, przemysłu, energetyki, FMCG oraz nowych technologii. W Grayling jest obecnie odpowiedzialna za działania na rzecz klienta z branży fintech.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grayling-poland-urszula-frackiewicz-el-ghaouati-klaudia-makiej-aleksander-markiewicz ##

Zuzanna Pydzikova z branżą PR jest związana od ponad dwóch lat. W tym czasie realizowała działania na rzecz klientów z branży finansowej i technologicznej. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, a swoje doświadczenie zdobywała w warszawskich kancelariach prawnych oraz w ośrodku analitycznym.











