Patrycja Karpik odpowiada za marketing agencji Bluerank

Patrycja Karpik na stanowisku marketing managera jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w bliskiej współpracy ze sprzedażą oraz branding.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Karpik odpowiada za projektowanie ścieżki zakupowej klienta B2B oraz dobieranie i monitorowanie wskaźników skuteczności działań marketingowych na każdym z etapów customer journey. Wspiera też procesy employer brandingowe i CSR-owe.

Patrycja Karpik wcześniej odpowiadała m.in za marketing produktów Aflofarm Farmacja Polska na rynkach zagranicznych i marki własne Pelion (Polska Grupa Farmaceutyczna).

Współpracę z agencją rozpoczęła w marcu 2022 roku, niecały rok później objęła kierownictwo w dziale marketingu. To zbiegło się z fuzją z działem new business.

Z wykształcenia jest filolożką angielską i absolwentką SGH na kierunku zarządzanie marką.

Bluerank to agencja customer journey i doradca biznesowy w zakresie digital marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów