Patryk Pacenko do PepsiCo dołączył wiosną 2022 roku. Wcześniej, przez dwa i pół roku, pracował w Volkswagen Group Polska. Najpierw jako head of group programmatic, a potem jako head of group digital media.
Przedtem, przez ponad rok, był programmatic sales managerem w Grupie TVN.
Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Lidl Polska, Suncode i Grupie O2.
Pacenko planuje teraz skupić się na własnych projektach. Jednym z nim jest Sztafeta Pasji, którą realizuje wspólnie z Jakubem Puchalskim.
"A zawodowo? Przerwa pokazała mi, co chcę robić dalej – i to z pełnym przekonaniem. Wracam do tego, co kocham i w czym czuję się naturalnie – Media, Digital Marketing, strategia i budowanie kompetencji In-House" – poinformował na LinkedIn.

Związany z tym projekt ma się koncentrować na budowaniu kompetencji In-House (ma już za sobą cztery wdrożenia), doradztwie strategicznym w obszarze digital i media oraz audytach działań marketingowych.











