Do obowiązków Pauliny Deji jako nowego traffic managera w GoldenAd należeć będzie bezpośrednie nadzorowanie kampanii reklamowych sieci, począwszy od definiowania, przez weryfikację zgodności kreacji ze specyfikacją, po monitoring i optymalizację.
Deja posiada dwuletnie doświadczenie w branży e-commerce oraz ponad roczne w pracy w agencjach graficznych oraz eventowych.

Ewa Flipp jako junior affiliate specialist będzie zajmować się podtrzymywaniem i rozwijaniem relacji z wydawcami oraz negocjacjami warunków współpracy z mediami internetowymi. Do jej obowiązków będzie należeć równie pozyskiwanie nowych partnerów.
Patrycja Martyniuk związana jest z GoldenAd od początku działalności firmy. Zaczynała pracę jako junior affiliate specialist i odpowiadała m.in. za tworzenie bazy wydawców. Po awansie na stanowisko junior account executive będzie odpowiadać przede wszystkim za współpracę z domami mediowymi oraz realizacje projektów reklamowych. Martyniuk jest absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie.











