W ramach rozpoczętej kampanii Cameleo pojawia się w spotach telewizyjnych TVN i Polsat jako sponsor flagowych programów stacji; markę możemy zobaczyć również w serwisach Player i Polsat GO.
Poza kampanią reklamową w jesiennej ramówce telewizyjnej Cameleo promuje się również na kobiecych portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Influencerzy zaproszenie do współpracy będą testować produkty oraz zachęcą do wzięcia udziału w wyjątkowych aktywacjach związanych z marką #wlosylubiazmiany.
Paulina Krupińska ambasadorką Cameleo
W aktualnej kampanii wizerunkowej poświęconej flagowej linii produktów do pielęgnacji włosów Cameleo kontynuuje współpracę z gwiazdami i czołowymi influencerkami beauty&lifestyle. Jedną z bohaterek zapowiadającą obecne działania w social mediach jest oficjalna ambasadorka marki – Paulina Krupińska.

Najnowsze kreacje reklamowe i materiały powstałe we współpracy z ambasadorką zobaczymy m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTube.











