Paweł Galej posiada doświadczenie menedżerskie zdobyte w Polsce i za granicą, gdzie pełnił kluczowe funkcje w obszarze sprzedaży, marketingu i strategii komercyjnej. W swojej karierze - m.in. jako chief commercial officer w Orange Slovensko oraz we wcześniejszych rolach w Orange Polska i Cyfrowym Polsacie - zdobył szeroką wiedzę i doświadczenie w obszarze komercyjnym.
Zmiana w Play
Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za całościową strategię i działalność komercyjną firmy, obejmując nadzór nad wszystkimi jej aspektami.
Czytaj także: Więcej internetu od operatora związanego z Play
Mikkel Noesgaard, dotychczasowy członek zarządu i chief marketing officer, zdecydował się wrócić do swojego rodzinnego kraju. Formalnie pozostanie w firmie do końca października. Swoją funkcję pełnił od 2019 roku.

– Z radością witam na pokładzie Play Pawła Galeja. Jego doświadczenie, kompetencje i nowa energia będą istotnym wsparciem w konsekwentnym umacnianiu naszej pozycji na rynku. Jednocześnie serdecznie dziękuję Mikkelowi Noesgaardowi, który wniósł ogromny wkład w rozwój firmy przez ostatnich sześć lat. Życzymy Mikkelowi wielu sukcesów w przyszłości, a Pawłowi powodzenia w nowej roli – przekazał mediom Ken Campbell, CEO Play.










