Paweł Małaszyński w trzeciej serii „Czasu honoru”

Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu serialu historycznego „Czas honoru”, realizowanego przez Akson Studio dla TVP 2. W nowych odcinkach do obsady produkcji dołączy m.in. Paweł Małaszyński.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Fabuła trzeciej serii „Czasu honoru” koncentrować się będzie wokół zasilenia szeregów warszawskiego Gestapo przez członków z Krakowa. W serialu znajdzie się też wątek sowiecki – pojawią się bolszewiccy działacze, którzy będą próbowali zorganizować komunistyczne podziemie w Polsce.

Bez zmian pozostają odtwórcy głównych ról  – w nowych odcinkach zagrają Jan Wieczorkowski, Maciej Zakościelny, Jakub Wesołowski, Antoni Pawlicki, Magdalena Różczka i Olga Bołądź. Będą też nowi aktorzy, m.in. Paweł Małaszyński, który wcieli się w rolę nowego członka oddziału.

Scenariusze do 13 odcinków trzeciej serii produkcji napisali Jarosław Sokół i Ewa Wencel, a reżyserować je będą Michał Rosa i Waldemar Krzystek.

Zdjęcia do nowych epizodów „Czasu honoru” potrwają do początku sierpnia, a trzeci sezon pojawi się na antenie Dwójki jesienią br.

Pierwszą serię „Czasu honoru” TVP 2 pokazywała jesienią 2008 roku. Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że oglądało ją 2,86 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,93 proc. Natomiast emitowana rok później druga seria produkcji miała 2,59 mln oglądających, a jej udział wyniósł 16,06 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK