Paweł Mazurek oraz Szymon Szmigiel tworzą markę TogetherAudience

TogetherAudience (Grupa TogetherData) to nowo powstała na rynku firma, zajmująca się consultingiem dla branży reklamowej. Jej założycielami są Paweł Mazurek oraz Szymon Szmigiel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

TogetherAudience specjalizuje się w praktycznym wykorzystaniu analizy danych oraz strategii marketingowej opartej o ich wyniki. Oferta firmy kierowana jest do klientów z branży reklamowej i wydawniczej. Marketerzy i wydawcy dzięki usługom marki będą mogli poznać i wykorzystać możliwości big data.

Założycielami firmy są Paweł Mazurek (managing director) oraz Szymon Szmigiel (head of commercial sales). Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint. Łącznie w firmie pracuje 15 konsultantów.

- Z naszych obserwacji wynika, iż 2/3 marketerów rozumie konieczność zastosowania narzędzi big data, jednak lwia część z nich wciąż nie wie, jak poprawnie je zaimplementować. Na rynku wciąż brakuje umiejętności i budżetów. Chcemy to zmienić poprzez stworzenie swoistej synergii pomiędzy użytecznością gromadzonych danych, a kosztem i możliwościami ich obsługi - mówi Paweł Mazurek.

Firma pracuje już dla kilku klientów, których nazw nie podaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu