Paweł Mazurek na czele Takeads w Mitgo

Firma MarTech i EdTech Mitgo uruchomiła usługę reklamy natywnej TakeAds. Szefem nowego biznesu został Paweł Mazurek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Paweł Mazurek ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się on w marketingu internetowym, sztucznej inteligencji, big-data, data science i branży e-commerce, pomagając wielu markom w ekspansji zagranicznej. Doświadczenie zdobył ponadto, wspierając firmy międzynarodowe w regionach EMEA i CIS.

Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.

– Paweł posiada praktyczne i akademickie doświadczenie, które pozwala na trafną ocenę potencjału organizacji w zakresie rozwoju międzynarodowego, co przekłada się na precyzyjny wybór produktów i usług umożliwiających ekspansję marki. W przypadku Takeads jest to kluczowe, ponieważ firma ma szansę zrewolucjonizować rynek reklamy natywnej na całym świecie. Dlatego na lidera tego projektu wybraliśmy eksperta w zakresie budowania struktur produktowych i sprzedażowych organizacji, który potrafi skutecznie rozwinąć działalność startupu, jak i dojrzałej organizacji - opowiada Alexander Bachmann, prezes Mitgo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu