Działania w ramach kampanii obejmują kreację i produkcję spotów reklamowych z udziałem youtubera Pawła Svinarskiego (z kanału Grupy Abstra "Dla Pieniędzy") oraz serię odcinków z twórcami wybranych kanałów na YouTube (Abstrachuje.TV, WiP Bros i Hajlajt).
- Naturalne podobieństwo Pawła do legendy Old Spice – Isaiaha Mustafy, skłoniło nas do wyprodukowania adaptacji spotu globalnego dla serii produktów Deep Sea. Ponadto dystans, jaki marka Old Spice pokazuje od lat, pozwoliła na swobodę kreacji, idealnie wpisując się w DNA – zarówno ABSTRA jak i naszych twórców - mówi Olek Wandzel, CEO Abstra.

Kampania została wsparta komunikacją na instagramowych profilach twórców.
Uzupełnieniem wszystkich działań jest prowadzona na TikToku zabawa skierowana do konsumentów #OldSpiceChallenge. Jej celem jest zachęcenie użytkowników platformy do nagrywania krótkich video, w których będą mogli pokazać swój efekt odświeżenia z użyciem produktów z linii Deep Sea, wykorzystując stworzony na potrzeby akcji motyw muzyczny z kultowym dźwiękiem gwizdka od Old Spice.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/old-spice-dezodorant-promocja-dogry-pl-izak-pasha-i-nervarien-w-reklamie-wideo ##
Akcję promują dwa formaty reklamowe - brand takeover oraz topview. W obydwu formatach wykorzystany został wizerunek Pawła Svinarskiego, który bierze udział w challenge’u. Nagrodą główną w konkursie jest deskorolka terenowa.

Kampania potrwa do końca czerwca.
Za kreację i produkcję spotów oraz formatów reklamowych odpowiada ABSTRA. Działania, realizowane w ramach kampanii koordynuje MediaCom.











