Punkty można przeznaczyć na zakupy w ponad 3 tys. sklepów, na nagrody Payback, mile Miles & More lub program dożywiana dzieci Pajacyk.
- Nadrzędnym celem Payback jest wspieranie wszystkich partnerów programu we wzmacnianiu i pogłębianiu relacji z ich klientami. Zadanie to realizujemy m.in. poprzez długofalowe angażowanie konsumentów i dostarczanie im dodatkowej przyjemności z zakupów, dlatego gorąco zachęcamy ich do regularnego korzystania ze wszystkich benefitów, jakie daje nasz program. Wierzymy, że każdy lubi być nagradzany za swoje wybory, oferujemy więc różnorodne możliwości wykorzystania zgromadzonych punktów - mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska. Przywołuje badanie Payback Opinion Poll, przeprowadzone wiosną 2018 roku, z którego wynika, że polscy smart shopperzy szukają przede wszystkim atrakcyjnych promocji i rabatów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-korzysta-z-aplikacji-programow-lojalnosciowych,7171232881805441a ##
Inną opcją wykorzystania punktów jest ich wymiana na nagrody Payback, wśród których są zarówno akcesoria codziennego użytku, jak i produkty premium, a także vouchery do zrealizowania u wybranych partnerów programu, takich jak Allegro, Multikino, Orange, PizzaPortal.pl czy MyTaxi.

Kampania „Uratuj Punkciaka” realizowana jest w kanałach własnych Payback - na stronie internetowej, profilu firmy na Facebooku oraz w aplikacji mobilnej, jak również w punktach sprzedaży wybranych partnerów. Prowadzona jest też komunikacja bezpośrednia do zarejestrowanych posiadaczy karty programu.
Jednym z ostatnich marketerów, którzy dołączyli do programu lojalnościowego Payback jest sieć handlowa Kaufland. W listopadzie ub.r. klienci tych sklepów w ramach zbierania punktów mogli zdobyć pluszowe maskotki.
Payback Polska co jakiś czas prowadzi akcję tzw. wygaszania punktów starszych niż 3 lata.











